dinsdag 5 april 2016

Column Muzikale Kliekjes 4-4-2016

Het was mij weer een aangenaam weekend en dat was precies wat ik even nodig had. Ik had namelijk een dipje van de week en ik vond ik dat ik wel weer een leuke avond had verdiend en een leuke avond werd het! Pinq was aan het uitzenden en dat is altijd gezellig dus dat werd mijn eerste stop. De uitzending was in een kroeg waar ik heel lang niet meer geweest was en ik was benieuwd. Ik kwam binnen en ging lekker naast Puck zitten, we keken een beetje uit over het publiek en opeens zegt ze: het is hier wel heel hetero, dan ben ik niet gewend. Ik keek nog een beetje om mij heen maar zag niet wat Puck zag. Ik zal nog een beetje op mijn hetero/gaydar moeten werken. Maar Puck had toch niet gelijk, want wat later komt er een hele donkere man naast mij zitten, kijkt mij vol anticipatie aan en zegt: I'm gay. Ik blijf hem aankijken, mij afvragend wat ik hier op moest zeggen. Maar hij stelde geen vraag dus ik hield gewoon even mijn mond en keek hem vriendelijk aan. Toen zei hij: I'm from Kenya. Waarop ik maar antwoorde dat dát nou juist zijn openings zin had moeten zijn. Vervolgens haalde hij trots zijn Nederlandse paspoort, niet een Keniaas paspoort, uit zijn zak om mij te laten zien hoe hij heette. Wederom keek de man mij vol drang aan en herhaalde hij dat hij gay was. Ik kreeg het gevoel dat ik daar maar iets over moest zeggen dus zei ik dat ik dat niet was. Dat vond hij jammer, noemde mij gorgeous en was meteen weer foetsie. Ik moest er wel om lachen, vooral omdat zijn taktiek zo onverwacht en nieuw voor mij was. Dus ik dacht: dat moet ik ook maar eens proberen. Gewoon naar een vrouw toe lopen en zeggen dat ik hetero ben en meer niet. Rustig vol verlangen haar aan blijven kijken en daarna zeggen dat ik uit Nederland kom. Ik had al een paar slokjes op, dus waarom niet? Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Inmiddels waren we met een klein groepje, de pinq show was over en gingen met zijn allen naar een kroeg waar ik nog nooit geweest was, dusss daar kon ik mooi die techniek uit proberen. Saarein heette die kroeg. En meteen bij binnenkomst zag ik dat de kroeg vol zat met vrouwen en ik had er gelijk zin in. Er leken zo op het eerste gezicht zelfs geen andere mannen te zijn. Ik kon mijn geluk niet op. Ik keek een beetje om mij heen, bestelde een biertje en toen kwam er een vrouw op mij af. Ze was hartstikke mooi, mijn leeftijd en had een lekker hip kort kapsel. Ik pakte mijn kans en zei: I'm straight... Ik kreeg geen antwoord. Maar ik hield vol en keek haar vol verlangen aan volgens het plan en zei: I'm from The Netherlands. Ze lachte lief, vertelde mij haar naam en zei dat ze uit Amerika kwam. Ik kon het niet geloven. De truc werkte! En er kwamen ondertussen meer vrouwen op mij af. Ik hield vol door mij aan elke vrouw voor te stellen met: I'm straight, I'm from The Netherlands. Allemaal lachten ze even lief naar mij en ik werd uitgenodigd om pool met ze te spelen. Daar stond ik dan omringd door wel tien vrouwen die mij allemaal even leuk aankeken terwijl ik zo mannelijk mogelijk de keu ter hande nam. Niets is namelijk meer macho dan een bal goed stoten met een lange harde stok. Ik raakte de eerste bal helemaal goed en ik werd aangemoedigd. Ik voelde mij in de 7de hemel, het leek wel alsof ik de vrouwen voor het uitzoeken had. We hadden echter nog andere verplichtingen die avond waardoor wij niet te lang konden blijven. Ik kreeg dus helaas niet de kans om een van de dames te versieren. Zonde... Maar ik weet waar ik volgend weekend zit! In Saarein omringd door mooie vrouwen terwijl ik ze allemaal verkondig dat ik hetero ben. Ik heb er zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten